E-commerce

AR in de voedselindustrie.

“Dit is het waard. Uit eigen ervaring kan ik zeggen het werkt! Toen ik het eten in 3D voor me zag kreeg ik meteen honger ik heb geen twijfel dat dit verkopen doet stijgen.”

Wat de traditionele bestelapps missen.

De #1 tekortkoming van de traditionele menu’s & online bestelapps is het gebrek aan fatsoenlijke visuele informatie. Waardoor klanten constant problemen met het visualiseren van hun maaltijd. Daardoor wordt het ten eerste: lastig om de portiegrote in te schatten en ten tweede weerhoud het de consument ervan om de voor hem onbekende exotische gerechten te proberen.

Door Augmented Reality kunnen klanten de porties op ware grote zien voordat ze bestellen. Hetgeen zeker twijfels wegneemt, teleurstellingen helpt te voorkomen en extra inkomen genereerd. Over extra geld gesproken: wat denkt u dat al die: realistische, watertandende en honger opwekkende hologrammen van uw menu zullen doen met uw omzet?

Meer extra’s.

Andere voordelen zijn dat klanten nu de voor hun onbekende streekgebonden maaltijden op uw menu kunnen bekijken en zich tegoed kunnen doen aan een maaltijd die ze anders nooit zouden bestellen.

Ook raad ik aan om een sociaal aspect toe te voegen. Waardoor mensen gerechten kunnen aanbevelen, hun complimenten aan de kok kunnen overdragen en daarna een review plaatsen.

Gratis exposure op sociale media.

Over sociale aspecten gesproken. Door sociale media als Instagram, Snapchat en facebook is er een nieuw tijdperk aangebroken voor de voedselfotografie. Omdat zoveel consumenten foto’s delen van hun horecabezoek loont het voor diezelfde horeca om zich op deze trend aan te passen en meer “Instagramwaardige” gerechten aan te bieden aan hun klanten zodat ze klanten zowel op de traditionele aspecten als hun: smakelijke gerechten, de goede service en de ambiance in de zaak als met de moderne sociaal-visuele aspecten kunnen lokken.

Het merendeel van de sociaalmedia gebruikers delen hun content met hun vrienden en familie en juist omdat deze “inner circle” de grootste invloed heeft op aankoopbeslissingen kunt u via deze route veel ambassadeurs voor uw bedrijf erbij plussen.

Klaar voor de 21ste eeuw.

Met een dergelijke AR applicatie heeft u feitelijk alles dat u nodig heeft om uw bedrijf klaar te maken voor de 21ste eeuw: Onverslaanbare visuele aspecten voor zowel: uw menu, website als op uw bestelapp die uw klanten bovendien al laten watertanden voordat ze op de bestelknop hebben gedrukt. Tot slot zijn ze ook nog eens geoptimaliseerd voor sociale media.

Laten we beginnen

Klaar voor een echte verandering? Laten we samen gaan bouwen!