Commercie.

AR in teleshopping.

Winkelen vanuit je TV.

Augmented reality heeft ook revolutionaire toepassingen in teleshopping (winkelen via Tv-programma’s als Tell-sell.) In het buitenland wordt het al succesvol toegepast, dus waarom in Nederland niet?

De eenvoudigste methode om dit te bewerkstelligen is door tijdens de uitzending een QR-code in beeld te brengen die de consument naar een AR-winkelomgeving begeleid.

De telefoon als partner.

Hier kunnen kijkers direct via hun telefoon bestellen en via I-deal betalen en zo de  wachtrijen en telefonistes omzeilen ook kunnen ze producten via AR passen in hun huis, op ware grote in hun huiskamer projecteren of in het geval van modeaccessoires soms zelfs virtueel passen.

Ook hoeven consumenten niet langer hun creditcardgegevens door te bellen, hetgeen een veelgehoord bezwaar tot kopen wegneemt en zal zeker lijden tot meer verkopen.

De voordelen van het TV-kanaal.

Naast de boost in directe verkopen kunnen dergelijke teleshopping programma’s zich ook verheugen op: minder retouren, de noodzaak van minder telefonistes en bovenal een extra contactmoment met de consument verkrijgen buiten de reguliere uitzendtijden om.

Laten we beginnen

Klaar voor een echte verandering? Laten we samen gaan bouwen!